czwartek, 21 kwietnia 2016

Oto ja!


 

Hej!
Jestem Kamil i mam 21 lat.
Mieszkam w województwie małopolskim w okolicach Krakowa :)
Od długiego czasu interesuję się naturą i spędzaniem czasu w lesie.
Lubię wypady w grupkach 2-3 osobowych, ale samotnie przez gąszcze też przyjemnie! - inaczej :)
Drugim moim zamiłowaniem są noże. Ooo tak, coś ostrego w kieszeni to podstawa, a najlepiej 3 na zapas :) Czy "praktykuję" EDC? Jak najbardziej, mam ekwipunek który noszę na co dzień i nie rozstaję się z nim ani na krok.
Kolejną moją pasją jest terrarystyka i motoryzacja, ale przecież nie o tym ten blog ;)
Postaram się wrzucać recenzje:
  • Noży
  • Sprzętu (plecaki, rękawice, ubrania, latarki itp)
  • Wszystkiego co tylko ma punkt wspólny z tematem bloga!
Relacje z wypadów też u mnie zagoszczą! Spodziewajcie się masy zdjęć!

4 komentarze:

  1. Cześć Kamil i Kuba ! Bardzo podoba mi się Wasz blog. Pozdrawiam Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ja sam prowadzę bloga :)

      Usuń
    2. Sorry Kamil :) tak czy siak pozdrawiam Was obu pa do zobaczenia !

      Usuń