piątek, 17 marca 2017

Konserwy od Prepersklep - Recenzja


Dzisiaj zrecenzuję konserwy od Prepersklep znane z całkowicie naturalnej produkcji i braku dodatków.
Zapraszam!


Niedawno zakupiłem po kilka sztuk bardzo popularnych ostatnimi czasy konserw od Prepersklep.


Na wstępie mogę szczerze powiedzieć, że jestem bardzo miło zaskoczony zgodnością produktu z tymi wszechobecnymi chwalebnymi opiniami.
Te konserwy są po prostu pyszne.
Jeśli komuś konserwa kojarzy się tylko z tanim zmielonym złomem w puszce, to tutaj jest zupełnie co innego. Duże, soczyste kawałki mięsa z solą i paroma przyprawami, nic innego!

Skrzydło Prepersa


Na pierwszy ogień idzie skrzydło prepersa, czyli mięso ze skrzydełek kurczaka.
Bardzo podoba mi się etykieta - prosto i pomysłowo!


Zwierzęta na mięso są hodowane w dobrych "prywatnych" warunkach.
Każda z tych konserw waży 300 g.


Jeśli chodzi o to co najważniejsze, czyli smak, to skrzydło jest przepyszne!
Nie ma tam niczego co może odrzucać w wyglądzie.
W środku jest trochę pysznej galaretki, która mało przypomina tą sklepową.

Koszt: 6,00 zł

Wek Prepersa


Wek Prepersa, to konserwa, która najbardziej wyróżnia się od reszty, ponieważ oprócz mięsa drobiowego zawiera wieprzowinę.


Tym razem skład dominuje mięso ze świnki.


Tutaj zamiast galaretki znajdziemy raczej smaczną "wodę" i pływające kawałki smalcu, które polecam później zjeść z kanapką, bo przecież nie ma nic lepszego niż smalec!
Sama konserwa jest bardzo smaczna, chociaż te drobiowe podchodzą mi najbardziej.
Trudno jest oceniać coś, co i tak bije na głowę wszystkie sklepowe produkty, można powiedzieć, że to takie mięso handmade do tego in Poland :)

Koszt: 7,00 zł

Udo Prepersa


Najlepszą z tej trójki zostawiłem na koniec.


Mięso z ud kurczaków.


Tutaj mamy zdecydowanie najlepszą galaretkę, najbardziej soczyste i największe kawałki mięsa, dodatkowo mają najbardziej wyrazisty smak.
Można to jeść w kółko i nie przestawać...

Koszt: 6,50 zł

Karma dla psa


Postanowiłem jeszcze kupić karmę dla psa.
Puszka waży 800 g i kosztuje 3,80 zł.


W tej konserwie mamy wszystko to, czego nie było w naszych "dla ludzi", a jest w kurczaku.
Kostki, chrząstki itd.


Ja nie próbowałem, psom smakowało, a ja mogę powiedzieć, że pachnie dość normalnie, nie śmierdzi jak niektóre karmy.

Termin przydatności do spożycia

Tak naprawdę, taka konserwa zabezpieczona olejem (puszka zalana olejem, nie mięso) w dobrych warunkach (stała temperatura np. w piwnicy, nie chodzi mi o lodówkę lub zakopana pod ziemią), może przeleżeć nawet 20 lat, a będzie smakowała tak samo.

Podsumowanie

Nie mogę zrobić nic innego, jak tylko gorąco polecić konserwy od Prepersklep!
Są zrobione z bardzo dobrego mięsa, bez sztucznych dodatków i ulepszaczy, które niestety psują smak. 

A Tobie która najbardziej smakuje?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AKTUALIZACJA  11.11.2018


Po ponad półtora roku odświeżam posta i testuję kolejną konserwę, tym razem jest to "Wek Kierowcy".


Tym razem puszka zawartość różni się tym, że oprócz drobiu i wieprzowiny, zawiera także wołowinę.


W środku jak zwykle pełno pięknych i pysznych kawałków mięsa :)
Nie zawiodłem się i uważam, że po udzie i skrzydełku jest to najlepsza konserwa tej firmy.
Wek kierowcy jest bardziej "kolorowy", ponieważ składa się z różnych rodzajów mięsa, ale smak jest nieporównywalny do żadnej innej sklepowej konserwy.

Koszt: 7,20 zł


Oczywiście ponownie polecam te konserwy!






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz